torsdag 26 augusti 2010

Ännu en kväll förbi

Tror ni det blir någon bebbe inatt?
Ne förmodligen inte inatt heller...
Har en känsla av att jag kommer gå över denna gången.
Fick för ett par timmar sedan reda på att ett par vi känner (vi umgås väl inte, men där vi bor så känna alla alla) fått en liten dotter!
De skulle inte ha förrän två veckor efter oss eller nåt...
Blev jätteavis
Hoppas bara allting gick bra...

Imorgon är det Fredag och när jag lämnat Gry på dagis så åker jag in till mina flickor för lite frukostmöte.
Jaja vi ska väl inte ha något möte direkt...
Det ska iaf bli mysigt att träffas och bara tjöta lite skit utan att vara mamma, bara vara Lina.

1 kommentar:

Jonna sa...

Släng iväg den där känslan, för du ska INTE gå över (:

Tack för att du tycker att jag blev fin i frisyren, men jäklar vad svårt det är att tycka det själv när man hade en helt annan bild i huvudet på hur det skulle bli. Aja, det växer ju ut, men det hade varit skönt att kunna sätta upp det i en tofs - speciellt utan hundra hårnålar. Anar att det är ganska svårt att ha en egen vilja när man klipper sig hos chefen, haha, att du bara vågar ... jag tror säkert att du blev jättefin (: det där med luggen är en konsig grej, varför gör man så? Man bestämmer sig för att låta den växa ut och så gör den det, sen plötsligt har man lugg igen. Galet. Jag lyckades motstå i alla fall, haha!

Ha en mysig frukostdejt med tjejerna!

Puss vännen