onsdag 11 augusti 2010

Jag vill inte mera nu!

Jag jobbar fortfarande...
Men jag vill egentligen inte det känner jag nu. 
Samtidigt som det är ganska så bra för tiden går lite fortare.
Men frågan är hur mycket man kan pressa sej själv. Min ischias är ju helt kass, kan ju inte böja mej ner och alla våra produkter, nackspeglar, nackviskor m.m står lite väl långt ner ibland.
Jobbar dessutom själv nu de sista dagarna... Inte jätteinspirerande, men man får väl ta det som det är.
Alla som vill är välkomna att hälsa på mej såklart!!
Snart kommer bror Johan hem efter 6 veckors frånvarande.
Gry saknar nog kusin Viggo nu precis lika mycket som vi andra. 
Det var längesen sist nu...
Tack Jens för besöket idag...
Alltid lika mysigt när du hälsar på.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Vilken kämpe du är som fortfarande jobbar! Här blir det ledigt i 2 månader...

Jonna sa...

Phu, att du orkar jobba ... svårt att förstå med tanke på hur man själv mår, men som du säger, kanske bra med ett tidsfördriv. Bm som vi har haft istället för vår ordinarie heter Anita ... gah ... blir irriterad bara jag tänker på henne - hon sitter ju och sjunger under besöket !? Har du haft henne också?

PUSS!