onsdag 18 augusti 2010

Nu är det nära...

...hoppas jag...
Bebis är fixerad och jag städar som aldrig förr...
På tal om det så kom jag precis på att världens största tvätthög ligger över hela vår säng och väntar på att att få bli ihopvikt och få vila i respektive garderober.
Vi kom ganska fort överens om att ingen utav oss var såvärst pigg på att vika det just ikväll.
För jag har varit väldigt aktiv idag

-Hunnit hälsa på på jobbet-
-Haft lunchgäster (väldigt mysigt att ni kom Linda och Lea!)-
-Varit på MVC-
-Köpt filtar till nytillskottet-
-Hälsat på på Tobias jobb-
-Beställt kläder på H&M-
-Fått kvällsmatsgäst (alltid mysigt när du kommer Jens, det vet du!)-
-Skrivit in lite räkningar på banken-
Nu sitter jag här i min älskade, snart utslitna, gungstol och bara tänker på hur skön sängen kommer kännas när jag lägger mej i den...
Bebisens nya mössor.
Försökte hitta filtarna, men de läggs visst inte ut på nätet...

2 kommentarer:

Jonna sa...

Hoppas hopppas att vi hamnar på BB samtidigt, det hade varit riktigt spex faktiskt (: men då får du se till att inte vänta för länge med att trycka ut er lilla, för jag vill inte vara gravid längre (vet att jag säger det hela tiden, haha). Du får vräka i dig smörgåstårta nu ju, det funkade ju för dig förra gången ...

Filtar, finns det filtar i den serien också!? Lillan har fått bodys och byxor i den, så en filt hade ju suttit fint också - i love mum då, såklart (; tss.

Pusspuss

Jonna sa...

Låter som fina filtar. Vi har också köpt en hel del filtar, speciellt små - en hel del på Gekås (om du sett de randiga med alfons på?). Riktigt bra. Jag tror det ligger tre stycken i BB-väskan. Mysigare att ha med egna än att ha deras, tycker jag.

Nu ska jag äta kärleksmums. Mmm.

Puss!