tisdag 24 augusti 2010

Norsk film...

Sitter och kollar på en Norsk film på TV1000. 
Väldigt märklig...
Fatso hette den, jättekonstig!

Mina damer och Herrar, nu är det snart dags för ännu en liten Röjgren att ploppa ut. 
Jag väntar och väntar, men vi har egentligen inte Do Day förrän den 31:a
Men jag tänker positivt.
Gry kom 2 dagar tidigt, då kan väl denna lilla bebbe också göra det... eller?? Gärna fler i och för sig.
Jag och Jonna ska ju ligga på BB ihop.  Det har vi bestämt!
Hon orkar dock inte vänta längre. Det är säkert därför hennes lilla Elsa inte vill komma ut, bara för att hennes kompis i min mage inte riktigt heller verkar redo.
Men vi mammor är redo, mer än redo faktiskt. Just nu tycker jag att det bara är jobbigt med kulan på magen.
Visst det är mysigt ibland, men nu är den så stor att den mest bara gör ont.
Resten av kroppen gör också ont bara för att jag numera är lite tyngre än jag brukar vara.
Ryggen är helt kass och benen likaså...

En bra grej är ju dock att jag precis hämtat ut kläder från H&M som vi beställde i förra veckan.
Allting kom naturligtvis inte, eftersom det verkar som att minst ett plagg måste vara restat. 
Tror vi fick hem hälften nu...
Men en sak var iaf med, ett turkost nagellack.
Målade den ena stortånageln och insåg snabbt att detta kommer aldrig att gå.
Tobias fick göra det... Tog hans måla-naglarna-oskuld!
Shit jag tror aldrig att mina tånaglar varit mer noggrant målade än nu.
Han är duktig min man.
Nej, han är BÄST...på Allt!

1 kommentar:

Jonna sa...

Jag tror faktiskt att det är därför Elsingen inte kommit ut ännu, hon väntar ju som en tok hon också. Säg till er lilla/e nu att det är dax att komma ut, okej?

Sicket väder det är idag, riktigt innemysarväder - så hoppas ni har det mysigt på lekmattan (:

Pusspuss!