torsdag 12 februari 2009

Tillbaka!!

Nu är jag här igen.. Någon som saknat mej?
Fick vår dator idag men jag har haft fullt upp med ett väldigt aktivt barn och lånhåriga personer i tonnåren. Mycket trevligt!! Tycker om att prata med killar i tonnåren. Dom är så söta, inte alls lika knäppa som ma tyckte när man själv va i den åldern.
Äntligen är min fina lampor i fönstret fixade med glödlampa och fäste till skärmen. Blev mytche vackert. Även ljuset i vitrinskåpet är fixat och hyllplanen. Tobbe jobade som en tok igår kväll, själv gick jag på klädparty. Haha! Ne jag var faktiskt förste sladdhållare innan jag gick.
Gry har fått sin tredje tand. Väldigt eländigt har det varit, stackarn. Men nu är hon glad igen och fejkskrattar titt som tätt.
Har också varit i skövde, för en vecka sen precis. Mycket mysigt att träffa lille Viggo. Tyckte han var himla lik Johan. Ne nu vill min dotter ha på sej jamisen och kanske snart nana lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

köpte du nåt på Blingo-partyt?

Anonym sa...

Jag har saknat dig! Välkommen tillabak till bloggvärlden!

Hoppas ni och datorn slipper fler virus nu ;)


Kram

Anonym sa...

jag har saknat att läsa om familjelivet!!