måndag 23 februari 2009

En liten grej till bara

Måste bara berätta vad min underbara karl gjorde ikväll!
Under dagen som gått fick jag ett efterlängtat samtal utav en tjej som hette Janette. Vågar inte berätta vad det gällde än, vissa utav er vet, men jag ber er hålla det hemligt en liten stund till.
I alla fall så ringde jag Tobbe direkt efter samtalet och då sa han att "Detta måste vi fira ikväll!"
Jag trodde han hade glömt det fram till klockan var ungefär 19. Han frågade om jag ville följa med o bada, men jag orkade inte så jag hade tänkt att hoppa det, men så ångrade jag mej och ville bada i alla fall.
Vilken chock jag fick när jag kom in i badrummet. Fullt med levande ljus och var sitt glas vin.
Vattnet var så varmt att det va ånga i hela badrummet. Där satt vi och småfnissade, drack vin och kände oss väldigt lyckliga.
För alla er som blev oroliga nu när jag skrev att vi drack vin en måndag ska jag bara inflika att det inte ens var ett helt glas, i alla fall inte ett sånt stort glas som vi har. Gott va det ändå, även om det är måndag.
Godnatt!!

1 kommentar:

MarieMalinMichaela sa...

Han är ju alldeles underbar din man! Tänk om det funnits fler sådana! Puss