tisdag 24 februari 2009

På Lindas begäran

Hon satt på soffbordet och klagade på att folk va dåliga på att uppdatera sina bloggar. Tydligen räcker det inte med 4 inlägg på en dag... Hon hade ju redan läst dom.
Så nu sitter jag i deras soffa och skriver så fingrarna glöder. Tänkte jag skulle hinna innan hon kommer ut ifrån Iris rum. Iris vill nämligen inte somna riktigt.
Det är fotboll på TV ikväll. Gry sover i Gulan o Lindas säng. Skickade ett medd till brorsan Jens om att han skulle knacka istället för att plinga när han kom eftersom kidsen sover/ska sova. Men det såg han inte förrän Efter han plingat och kommit in. Det gjorde ingen större skillnad för Gry hörde det nog inte och Iris var ju ändå, som sagt, redan vaken.
Arsenal-Roma
Idag har jag vart uppe i Lindome och hälsat på Sabina och Simon. Simon 11 mån och Gry 7 mån lekte jättebra ihop. Kul att se att någon inte drar henne i håret eller petar henne i ögonen för en gångs skull. Familjen Nödbak/Selin höll på att bygga lite på sin övervåning och jag tror att det kommer bli mytche bra. Ett nytt sovrum samt ett rum till Simon och vardagsrum och ett nytt badrum. Mycket rum haha!
när jag kom hem så drabbades jag utav något jag ganska ofta drabbas av. Huvudvärk. Men inga värktabletter hemma. Jag låg på soffan och längtade efter tabletten som väntade hemma hos G & L. När vi väl kom hit så tog jag två Ipren bara för att, sen fjäskade jag till mej lite massage av Tobbe. Och nu ungefär en timme efter tablettintaget så mår jag faktiskt gasnka hyffsat med tanke på att jag var helt yr och trodde jag skulle svimma innan. Proppade i mej lite choklad ut ifall att det var blodsockerfall eller något sånt. men inte blev det bättre utav det.
Endast piller hjälper mej, min ständigt vän.
Ne nu får jag väl titta lite på matchen och låssas vara lite intresserad.

Inga kommentarer: