måndag 23 februari 2009

Egen bil i en vecka

Tobbe körde Berit o Benke till flygplatsen imorse kl 05.30. Jag vaknade till lite i min skönhetssömn när jag fick en puss på ryggen. Sov antagligen på mage...
De skulle åka till Fourtuventura (eller hur det stavas). Hur som helst så är jag inte alls avundsjuk.
Ne jag är inte avundsjuk för jag får ju ha våran bil hela veckan!!
Eftersom Tobbe körde upp dom så tog han ju deras bil och det är ju onödigt att den ska stå still så han kör med den till jobbet. Jag kan göra lite vad jag vill, åka till öppna förskolan, åka o hälsa på Sabina o Lindome eller bara spontan åka hem till nån.
Ne nu ska jag fortsätta kolla på familjen annorlunda, sen kasnke det bli lite antikrundan på datorn...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har det varit en lite tös och pillat på tangentbordet?

Tack för berömmet! Helt otroligt att dom fluffa till sig, ska jag vara ärlig så misslyckas jag alltid när jag har bär och sånnt i! Ska lägga ut recept sen... när jag orkar!

Kram

Anne sa...

vill du ha mer besökare till din blogg? Det fungerar faktiskt!!!
http://www.viraltrafik.se/?lyckligmamma85

Anonym sa...

Är det den gamle Fiaten som Tobbe har nu då hahaha! Lever den föresten! Jävligt bra bil! Den lånade vi hela tiden när vi hade fått körkort! Fråga Tobbe om kurragömmaleken med Fiaten så kommer du få dig ett skratt, hur man kan bete sig när man e för ung för att gå på krogen! Kram