måndag 2 februari 2009

Igen?

Funderar på om jag skulle ta mej en liten promenad idag också. Det är strålande väder och Gry behöver ändå sova snart. Hon somnar ju så gott i sin vagn. Lite jobigt är det dock att det är så fruktansvärt kallt. Me not like.. Jag är en typisk sommarmänniska. Hatar när det blir kallt, då sitter jag hellre inne helt isolerad. Fast det kan man ju inte heller om man ska ha en killer body på beachen i år. Hur många gånger har man inte sagt det? Inte ens när jag tränade som mest hade jag en så kallad killer body. Tyckte jag själv. Kanske är för mina korta "fotbolls-spiror".
Gry sitter och blir snart sur på mej för jag har lagt hennes leksaker en bit ifrån henne så hon kan ske skulle få för sej att krypa lite. För det finns vissa antydningar till det. Rumpan guppar upp och ner, hon försöker alltså ställa sej på knäna. Men balansen är väl itne den bästa, och golvet är ju lite halt så hon hamnar i en mag-liggande position igen. Men det ser ut att kanske hända snart.
Ska gå ner och elda lite för det var minus grader i huset när vi vaknade imorse (kändes det som iaf). Men enligt acumulatortanken (eller hur det stavas) så var det iaf 20 grader i varmvattnet.
Kändes inte som det....

1 kommentar:

MarieMalinMichaela sa...

Haha, jo lilla pumpan ta på dojjorna nu och gå en liten prommenix =). Puss