söndag 1 februari 2009

Oj oj oj.. sitter här och det känns som hela mitt huvud skakar... Blicken måste fästas hela tiden och det blir ju lite jobbigt efter ett tag för man måste koncentrera sej. Skit i det det går alltid över..
Tobbe ligger o sver i soffan här brevid mej. Vi var inte hemma förrän kl 4 imorse. Skulle bara ta det lugnt så vi gick hem till tobbes föräldrar. käkade pizza och drack vin. Men klockan gick och helt plötsligt var den två och då gick Benke o la sej. Han var nog väldigt trött ör han orkade visst inte säja godnatt haha! Daniel, som kommit hem till oss tidigare, följde med till Benke&Berit. Han var the lonely driver för kvällen och skulle köra folk vid 2-tiden. Tobbe följde med som stöd eller nåt så det blev bara jag och Berit kvar och där satt vi o ljög för varandra. När D&T kom tillbaka s gick vi hem och var, som sagt, hemma igen vid 4. Jag gick o la mej och har ingen aning om när Tobbe la sej. Det enda jag kommer ihåg var att han var helt iskall.
Nu vaknade min lilla tjej så jag får gå upp och kramas med henne.

Inga kommentarer: