torsdag 26 februari 2009

På Malins begäran

Ja nu är det visst fler som klagar på dålig uppdatering. Jag tar åt mej och uppdaterar haha!
Nu är det så att jag har ett helt hus att städa så egentligen hinner jag inte sitta här. Men jag gör det för min vän. Hoppas ni alla mår bra. Själv så sitter jag och tittar på efter tio som jag egentligen tycker är ganska dåligt, vet inte omjag är den enda kanske?. Ska nog sätta på en musikkanal och sätta igång med min städning. Tobbe har frågat mej om jag skulle kunna städa av vårt "finbord" som helt plötsligt fick agera avlastningsbord. Det är lite jobbigt att komma hem när det första man sr är massa skräp på vårt fina vita bord. Men nu blir det städning och sen när Gry vaknat så ska vi gå o köpa lite nya blommor och sätta där. Blir nog tulpaner, jag är en riktig tulpanälskare. Tobbe ska ha herrmiddag här i helgen så då får det ju vara lite fint. Inteför att det kommer vara så fint dagen efter, men ändå. Tror inte heller att de kommer uppskatta mina fina tulpaner när de sitter runt bordet. Men jag gör det när jag kommer hem så det blir tulpaner för hela slanten. Ska nog köpa en bukett till köket också, kan nog hitta fler ställen att placera ut dom.
Ne nu blir det städning vill jag lova. Ska damma i alla fönster och bord och hyllor och oj hur ska jag hinna det på en timme? Gry vaknar väl snart...

2 kommentarer:

MarieMalinMichaela sa...

Haha, tack, tack! Nä du tulpaner blir nog ingen hit, men köp små wiskey och absolut-flaskor och sätt i en vas, det lär bli succé=). Massa kramar!

Anonym sa...

Du behöver inte städa så noga, huset lär ju inte stå kvar på söndag ändå....