tisdag 24 februari 2009

Jag har en sak att erkänna.

Jag vet inte hur man länkar till folk. vissa har skrivit en text, t.ex "här" och så om man trycker på detta "här"-et så kommer man in på en sida.
Jag vill härmed erkänna min okunskap i detta datafenomen.
Om någon känner sej manad får ni gärna komma hem till mej och förklara.
För jag kan då rakt inte förstå hur jag kunde alla dom där grejerna på Lunarstorm när den tiden begav sej.
(Jag va jävligt grym på Lunarstorm, om man kan skryta om en sån sak)

Iris ville inte sova innan, så Linda har inte läst mitt tillägnade inlägg.
Kan iofs bero på att jag suttit här nästan hela tiden också. Nu är det nog femte gången gillt för Iris att nana.
Hon ville inte pussas med mej idag.... Det gör hon alltid annars.
Men hon är sötaste Iris ändå

Inga kommentarer: