måndag 2 februari 2009

Jag var lite duktig i alla fall...

det blev ju så då att jag och Gry gick en liten promenix. Vi gick den såkallade "Munkarundan", det tar ganska exakt en timme. Gry somnade efter en kvart och vaknade efter en halvtimma. Hon var jättehungrig när vi kom hem, det är ju faktiskt jobbigt att sitta i vagnen och kolla på morsan när hon går. Ganska utmattande rentav...
Any how. Hon åt när vi kom hem och själv så fixade jag till en kycklingsallad och drack vatten till den. Gjorde tom en egen salladsdressing. Jaja jag vet att det var klantigt att ha dressing på salladen nu när jag ändå skulle vara duktig, men jag är en sån person att jag inte kan äta sallad utan dressing. Thats my final offer! Over and out... osv.
Gry blev hur som helst helt vansinnig på mej när jag skulle ta på henne ytterkläderna. Varför ska hon alltid bli det? Hon vet ju att mamma alltid vinner, spelar liksom ingen roll hur mycket hon stretar emot, dom åker alltid på ändå, förr eller senare.
Ne nu ska jag gå upp och kolla på danskorna. Tobbe kollar hellre på 2½män. Det ultimata slacker tvprogrammet såjer en kille på aftonbladet. Får nog hålla med eftersom man kan börja kolla när som, spelar ingen roll vilken säsong, och det är lika kul ändå. Man behöver liksom inte tänka och man fattar vilka skämt som kommer fast man tycker ändå det är lite skoj.
Yeye... detta avsnittet såg jag för inte så längesen...

Inga kommentarer: