onsdag 22 april 2009

En dag hemma

Har bestämt mej för att hålla Gry hemma idag. Jättetråkigt att missa mammagruppen idag. Men Gry är förkyld och har iland lite febertoppar. Min tjej som alltid är så snäll har nu varit smågnällig i ett par dagar. Man blir trött i huvudet, ingenting duger och det går ut över Tobbe. Att drabbas utav hans dåliga morgonhumör är inte heller det bästa som kan hända när klockan är 2 mitt i natten och man redan varit uppe 3 gånger och man tycker att nu får det banne mej vara hans tur. Det tyckte inte han hörde jag. Ne för jag är ju mammaledig, då kan man ju sova hela dagarna. Är det inte så? Mammor va tycker ni?

1 kommentar:

Lina sa...

ohhhhhhhhhh den disskusionen har vi med haft här hemma EN GÅNG. Jag blev så jävla förbannad och T fick veta att han levde sen dess har han inte nämt något om att INTE göra välling stoppa in napp eller ta nattvak när gullungarna är sjuka.

Var hård och bestämd, det har du igen! :D

Kram och hoppas lillan kryar på sig