onsdag 15 april 2009

Igår va det lek och stoj...

...innomhus, för Tobbe fick med sej vagnen in till stan. Den låg i bilen! Hade tänkt hälsa på Grys kusin, men han var här en stund och blev fin i håret, men det är inte lätt för en sprallig kille på snart 1,5 att sitta still såklart. Angelica och jag skulle dricka kaffe hade jag tänkt, men jag glömmer alltid det och kommer istället på det när hon gått, då känner jag mej dum. Angelica nästa gång du är här o vill ha kaffe så får du säja till!! Sen somnade Gry o så lekte vi lite när hon vaknade sen kom Tobbe hem o gosade precis efter den andra tuppluren. Precis när han tagit av sej jackan o satt sej i soffan så kom Elin och ville också bli fin i håret. Det blev hon och sen åkte både hon och Tobbe för de skulle träna, på varsitt håll men fotboll båda två. Efter det var Gry i full färd med att hålla sej vaken. Inte sova, det är farligt... Tobbe hinner komma hem och jag hinner somna innan hon somnar. Iofs la jag mej o däckade på soffan väldigt tidigt för att vara mej, men ändå.
Söt är min lilla sessa ändå!
Titta här bara...


Inga kommentarer: