torsdag 9 april 2009

BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Skulle ge mitt lilla hjärta ett rån, såg en konstig svart prick som kröp lite snabbt över kexet. Hjälp tänkte jag! Vi har fått MJÖLBAGGAR!!!!! Uuuush va äckligt... det kryper i hela min kropp!
I vilket fall så fick vi i oss massa kräftor och lite grillat kött, mycket godis!! Kisen ville komma in mitt i maten, han tog med sej sin del utav maten, en liten kanin unge. Död! Med van han tog Malin den i bakbenen och bar ut den och la den bakom garaget. Katten fick lite klapp på huvudet och lite mat. Sen ville han väl ut o leka igen.
Jag blev precis Buzz-segrare!! Hollywoodquiz!

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Vi hade oxå mjölbaggar i vårt skafferi när vi flyttade in, dom kan tydligen överleva om inte förra ägaren lyckats ta död på dom!

Lina sa...

ååå sånna däringa äckliga hade vi med när vi flytta in... Tror det var mössens fel, för dom hade vi också... Men vi har satt för och isolerat med sånnt där skum så nu är båda borta efter nogrann städning... men man får verkligen tämma ut allt och slänga allt. ips är att köpa Ikeaburkar att förvara torrvaror i, snyggt och håller oväntade gäster borta.

Hoppas ölen smakade gott! Själv ska jag nog dricka lite gott på påskafton.

Kram på er!

Hitta du några skor föresten?