måndag 6 april 2009

Lite panik tror jag allt att jag fick...

Malin och jag satte oss ner innan för att planera påskafton. Skickade ut lite inbjudningar till folk som jag tycker om. Bia och Lotta hade vi bestämt att fira med och så långt var det klart. Det blev ungefär 20 pers som jag bjöd men tänkte att med så kort varsel så har folk oftast planerat andra saker och tänkte att jaja det blir inte så farligt många ändå. Sen kom Tobbe hem med lite lätt panik på rösten och berättade att Bia och Lotta inte bara var Bia och Lotta utan 6 pers till. Shit tänkte jag och blev jättestressad. Även om det bästa jag vet är stora fester med massa vänner och glada miner. Bia och Lotta kanske inte blir överlyckliga för att jag ställer till med världens största påskfest. Påskafton är för övrigt min otursdag, hoppas innerligt att inget händer!
Planen var iaf att var och en tar med en tapas rätt eller egen mat och grillar lite. I vilket fall tror jag att det blir trevligt. Problemet är vart alla ska sitta.
Kom precis på att när vi haft fest här (3ggr) så har jag bara druckit en gång, så jag tänkte dra till med en jädra fest verkar det som. På inflyttningsfesten ammade jag fortfarande och på nyår var jag jättesjuk. Juldagen där emot hade jag nog väldigt roligt, barnledig med sovmorgon o grejer!
Man kan ju alltid hoppas på det nu med. Mamma pappa va ska ni göra?

1 kommentar:

MarieMalinMichaela sa...

Äää, det kommer gå bra, men jag tror det är lättare att grilla, så alla tar med sitt eget. Hörs imorn knasboll;) Löv u my darling!