tisdag 7 april 2009

Nu är påsken här...

Vi har fullt av påskliljor i vår trädgård. De ploppar upp överallt. Plockade in några igår, lite blommor är ju aldrig fel att ha i fönstret.

Gry fick en påskpresent utav sin mormor och morfar. Den kvackar jättegulligt när man trycker den på magen. Hon fick en påskkyckling också, men den får jag visa en annan gång.

Jag och Marcus dotter Hanna fixade till påskriset.

Min påskpresent jag fick utav mamma och pappa. Passar väldigt bra med min superorangea kruka på toan också.


Än en gång ber jag om ursäkt för eventuella suddiga och oklara bilder.
I do not like it!

1 kommentar:

LINAH sa...

vilken fin kyckling Gry fått. Nu blir Elsa avis. Ja det är full rulle på jobbet. Tyvärr jobbar jag bara 1,5 dag den här veckan eftersom jag bara kör ons- lör och det är ju ledigt fredag lördag. synd eftersom det är så mkt att göra. rabarbern köpte jag i affären. Tar alldeles för lång tid innan den visar sig i våra land tycker jag. Idag fick vi besök så jag gjorde paj på de sista=) Mums. Elsa blev lite sur eftersom hon fick nöja sig med sina smörgåsrån. Vad ska ni göra i påsk då? Ska Gry gå påskkärring;) Hehe. Kram