måndag 19 april 2010

Usch!

Nu sitter jag här igen och klockan blev än en gång alldeles för mycket. 
Disken har jag inte tagit itu med och jag vet att Gry kommer vakna tidigt imorgon...
Tobias har somnat på soffan och jag satt och surfade runt på nätet och glömde helt av tiden.
Nu blir det sova... 
Sova fort och hårt och hoppas att Gry sover till i alla fall 7.30-8.00
Hade vart skönt.
Skickar också en liten tanke bort till Charlotta och Tobias som skulle fått en liten igår, men fortfarande inte klämt ur någonting.
Kom ut bebben!! 
Komsi komsi!!

1 kommentar:

Lina Berntsson sa...

Ååååå mysigt med en liten till! Har jag sagt grattis? Hur lång gången är du? Känns det annorlunda?

Såg att du skrev till mig, men alldeles för sent. Loppisen var i Rolfstorp och jag fyndade faktiskt lite som jag måste blogga om.


Såg också att du köpt ett &-tecken, jag har ett S i sovrummet. :D Kram och sköt om dig