tisdag 13 april 2010

Är mitt i ett lyckorus!

Natten till idag var första gången som Gry sov hela natten i sin nya säng. 
Får hoppas att hon gör det till en vana.
Men i vilket fall så har det varit fullt ös sen hon vaknade. Först åt vi frukost som vi alltid gör. Sen behövde det städas här. Skafferiet var helt rörigt så jag började där, kan numera skryta med att ha pedantisk ordning i mitt skåp... för tillfället...  Sen såg ju fortfarande resten utav huset fortfarande ut som bombnedslaget. Plocka lite leksaker här, leksaker där och sen for damsugaren fram över golven i hela huset. Malin kom precis när jag började på övervåningen men jag dammsugade färdigt och så gick vi ut. Tog en promenad bort till Timmy och Angelica, men det var ingen hemma, så vi gick till Grys farmor istället. Sen var Malin tvungen till att åka till sin praktik i Halmstad samtidigt som jag och Gry började bli hungriga. Så vi gick hem och lagade en riktig Gourmetmiddag 
-> Köttbullar och snabbmakaroner <-
Favoritmaten verkar det som, har aldrig sett henne ösa i sej mat på det sättet.
Strax efter vi ätit somnade Gry. Jag passade på att torka golven... 
Huset sken som en stor stor pärla när jag var färdig.
Vi gick ut igen, det var faktiskt alldeles för bra väder för att sitta inne. 
Vi grävde, gungade, promenerade runt kvarteret, grävde lite till, planterade, tog ner och hängde upp tvätt, pratade med folk, solade (ofrivilligt) osv.
Kände mej väldigt lycklig. Kom på mej själv flera gånger under dagen med att små le, och jag visste precis varför.
Min Gry är den bästa i hela världen!!

Inga kommentarer: