lördag 24 april 2010

Antalet...

...har reducerats...
Nu är de bara 3 kvar. Någon skulle jobba natt, någon skulle upp tidigt och någon skulle kanske ut på krogen eller ville bara hem. Inte vet jag, inte heller bryr jag mej för upp tidigt som attans ska jag imorgon iaf.
Gry ska till Mormor och Morfar strax innan 9 och sen ska vi ut på äventyr ett helt gäng.
Eftersom det fortfarande är hemligt för huvudrollsinnehavaren (födelsedagsbarnet) så vågar jag inte avslöja något här, även om han kanske inte läser just det jag skriver här och nu innan imorgon bitti.

En av mina bästaste vänner fyller år idag...
Malin i mitt hjärta!!
Grattis så in i Norden darling!!
Majas den sommaren då Gry låg i magen

Fick en bild på lilla Moa idag.
Tycker att Moa är ett vääldigt fint namn. 
Passar bra till storebror Casper också.
Carsper o Moa, Moa o Casper
Ja ni hör ju själva...
Hon var supergullig. 
Lik sin far, men söt ändå haha!

Inga kommentarer: