torsdag 15 april 2010

Trött

Har jobbat sedan kl 9 i morse, kom precis hem sådär lagom till 22.30 ungefär. 
Har längtat efter soffan hela kvällen. Tänkte när kundkvällen började att det hade varit väldigt mysigt att vara hemma med familjen istället och bara mysa. Men icke...
Som sagt så har vi haft kundkväll ikväll. Den tredje eller kanske fjärde sedan vi öppnade i Juni förra året. Får nog säja att detta var den bästa vi har haft. Men man lär väl sig av sina erfarenheter.
I vilket fall så längtade jag länge efter soffan. Och nu sitter jag äntligen här. Men Tobias gick runt och städade när jag kom hem och ville att jag skulle hjälpa till. Mitt tålamod är inte så värst långt just nu. Inte Tobias heller verkar det som.
Kände inte alls för att vika tvätt när jag har stått upp hela dagen, vikt ungefär 500 handdukar, masserar huvuden i omänskliga positioner, klippt hår, färgat hår osv. Va på jobbet i 14 h i dag. 
Hur många känner för att städa när man kommer hem efter ett sånt pass??

1 kommentar:

Anonym sa...

INGEN! Det kan väl han göra istället som vart hemma hela kvällen! Syå på dig! =) Kram Frida