fredag 30 april 2010

Bilder från vårt besök i Läjet i söndags...

Jag är helt kär i detta kortet... 
>Min familj<
Söta lilla Iris
Tror ni dessa tjejerna kommer ha roligt när de blir större??
De är så gosiga redan nu, ska sitta i samma vagn till och med.
Tjejerna tyckte det va gott med glass... 
Iris tyckte i och för sig att alla andras var godare än sin egna, men det gjorde inget. Lina-smarthuvud hade köpt en glass med 3 kulor, jag som inte ens äter glass i vanliga fall. Tänkte nog mest på Gry, men hon verkar inte vara så noga med att äta det heller, så jag tror Iris åt upp i alla fall en av kulorna. Vilket var väldigt skönt, för då slapp jag känna mej korkad som köpte så mycket utan att äta upp. Ja ni fattar!
Johan var också med våra små familjer. Han gav tjejerna varsin leksak... 
Sånna där kladdiga man slänger mot fönster och grejer så de fastnar som man får från automater. 
Gry slängde sin på marken och sen var den inte så rolig längre, det fastnade ju smuts i den...
Johan tack ändå!!!

Inga kommentarer: