tisdag 27 april 2010

Bilderna från helgen!

Har än så länge inte lagt in alla 500-600 bilder från helgen. De ligger kvar på kameran. Men så fort jag orkat ta tag i detta med överföring, sortering o grejer så lovar jag att visa precis hur Joans överraskningsfest gick till...
Kommer nog förmodligen lite senare under kvällen.

Har för övrigt gått runt i varenda liten affär i hela jädra Varberg på jakt efter en jäkla klänning!!! Varför ska det vara så svårt att tillverka en klänning i just det materialet, just den färgen och just den modellen som jag vill ha?? Jag som knappt vet vad jag vill ha!
Kollade på den där från Kappahl, men den var mycket, mycket finare på bild än i verkligheten. Den var ju inte ens vit, den var ljusblå och såg nästan missfärgad ut. 
Hittade en klänning på Ellos, men sidan krånglade för mej så jag ska gå in o kolla lite till sen.
Tror att jag vill att den ska vara ganska tight upptill, ganska vid nertill med mycket färg och gärna lite somrig... 
Någon som har någon på lager kanske??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är välkommen hem till mig och kolla igenom min garderob om du vill!! Puss från Ryddan :D

Lina Gson sa...

Tack så mycket Jenny... Jag kommer i sista sekunden om jag inte hittar något annat:)