söndag 18 april 2010

Nanetime!

Jag och Tobias har tagit med oss datorn upp till sängen.
Tanken var att vi skulle beställa lite kläder från H&M. Men vi insåg att det antagligen kommer ta lite tid, så jag ska göra det imorn. Men nu vet jag iaf vad han vill ha.
Så just nu ligger jag med datorn på magen, vilket börjar bli väldigt obekvämt eftersom det är någon under laptopen som försöker sparka bort den.
I sängen ligger nu alltså jag, Tobias och lillbäbisen (i magen fortfarande). Än så länge sover storbäbisen i sin säng. Man kan ju hoppas att hon kan sova där hela denna natten också.
Även om det är väldigt väldigt mysigt när hon ligger bredvid, så sover man inte så gott faktiskt. Varken jag eller Tobbe. Gry sover men hon är som en liten virvelvind som gnyr och snurrar runt hela tiden. Kan aldrig tänka mej att man är utvilad efter en sån natt. 
Men tydligen är hon det...
Natti natti folks!!

Inga kommentarer: