onsdag 7 april 2010

Morgonstund har guld i mun

Har aldrig fattat varför man säjer så. 
Visst det är skönt att komma upp, men det är fan inte skönt att GÅ upp. Usch kl 6 ville Gry inte längre ligga i sin säng. Gick o hämtade henne och vi somnade om i vår säng. Men det var inte länge. Kl 7 vaknade jag av någon som petade på mej och sa "Dä min mamma". Mysigt visst, men jag ville sova lite till. Låg och gosade och snoozade i ca 30 min och sen gick vi upp.
Helt plötsligt har Gry börjat äta frukost igen så pga det så var det ganska lätt att gå upp. Men vi är ju fler i denna familjen och han den andra ligger fortfarande och sover. Tror inte det blir något jobb för honom idag heller. Har märkt att han gått upp på toa några gånger i natt. Trodde han blivit frisk, men hans mage vill väl inte jobba antagligen. 
Men mamma Lina blev inringd igår i alla fall. Kl 19 ringde jag upp tjejerna på jobbet eftersom jag missat ett samtal från tidigare. Jag hade en kund sen länge tillbaka kl 12 som jag helt glömt bort och eftersom vi har ganska mycket att göra både i butiken och i salongen så fick jag jobba några timmar till.
Ska uppdatera vår blogg och gruppsidan på Facebook.
Så där får ni gå in och kolla senare idag!

Inga kommentarer: