lördag 17 april 2010

Helt tyst...

Sitter och lyssnar, lite ofrivilligt, på tystnaden i huset. 
Det enda som hörs är vinden utanför, kattens andetag och en och annan bil.
Det är väldigt avslappnande. Är vaken helt ensam...
Gick upp, tog en lång supervarm dusch, ni vet en sån som man aldrig tar för att man ska spara på varmvattnet eller för att man helt enkelt inte hinner. 
Men jag tog en idag, unnade mig det.
Kokade lite kaffe och fick besök utav världens bästa Laila. Hon var här i en timme ungefär. Sen när hon åkte satte jag mej i världens goaste, dock inte snyggaste, gungstol.
Ska nog sätta upp den en våning och ställa in en annan fåtölj här istället tror jag. Blir att undersöka eventuella loppisar nu då. Äntligen drar allt sånt igång.
Körde om Spannarp en dag när jag var på väg hem. Mellan Varberg och Tvååker ligger det 3 st loppisar på bara den vägen.
Får nog bli en liten söndags turné en dag. 
Ska också påminna om att söndagen den 25:e öppnar TIFs loppis här i Tvååker.
Nu ska jag snart åka till jobbet.
Men först lite kaffe och en macka...
 Världens finaste...

1 kommentar:

Jonna sa...

i spannarp kan man hitta ett o annat minsann (:

Riktig fin bild, förresten.