söndag 28 december 2008

Tränat...

Japp det har jag gjort.. Sprang upp till höråsen och tillbaka, men en längre runda än bara fram och tillbaka förstås. När jag kom hem så la jag mej på mattan och pumpade upp mina vilande magmuskler en del. Men sen hur det blev har jag ingen aning om. Måste träna ryggen också, men det är så tråkit. Tänkte man kanske skulle börja mäta magen och kolla på vågen lite, inte för att man behöver gå efter det, bara lte kul att se om det händer något. Känner inte för att lägga om hela min kost efter det men man kan ju kanske tänka på det litegrann... Jag och Tobbe har iaf bestämt oss för att vi ska börja träna lite nu. De där sambokilona känner man av faktiskt. Jag gck ju ner när vi träffades, men nu när Gry kommit så har jag skitit i allt. Känner mej till och med lite socialt handikappad. Har liksom inget annat att prata om än Gry och min familj just nu för det är vad mitt liv kretsar kring. Men det är förstås inte så, det är bara som det känns... Hoppas jag...
Ska kanske hoppa ner på mattan igen o träna lite rygg.

1 kommentar:

MarieMalinMichaela sa...

Uppdatering please honey!