tisdag 16 december 2008

Utmaning... right back atcha'

Fick en utmaning utav Lina
och här kommer mina svar.
----Tre efterrätter jag gillar-----
Chokladpudding
Chokladkaka
Chokladcheesecake med varma hallon

---- Tre jobb jag har haft---
Frisör
Korvkoiskbiträde
Jultomte hos min kusin (jag fick en snaps som betalning)

----Tre platser jag bott på---
Varberg
Borås
Tvååker

----Tre saker jag gillar att se på TV---
Inredningsprogram
Singelmammor
Antikrundan/Första andra tredje

---Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu---
I min säng o sova
Rohdos
På golvet o leka med Gry

----Tre drömmar---
Vinna hur många miljoner som helst
Renovera färdigt vårt hus
Resa och uppleva världen tillsammans med Gry och Tobbe
Nu skickar jag vidare detta till Sanna i Länghem, Malin i Hästhagen och Malin på Breared

Inga kommentarer: