fredag 19 december 2008

Ska väl kanske börja pynta....!?

Ja ska man göra det nu snart tro? Orkar inte gå ner i källaren o hämta tomtarna just nu bara, inte heller upp på andra våning för att hämta julsaker där. För av någon konstig anledning så har vi julsaker i både källaren och i en garderob på övervåningen... Varför undrar ni då... Jo för att min älskade sambo skulle ordna så att vi hade alla tomtar och påsksaker på samma ställe. Men han glömde lådan med alla tomtarna nere i källaren. Dom där uppe finns det mest adventssaker i och julservisen.
min lilla tjej är så söt. Hon leker så bra själv nu för tiden. Ska bara lära henne att sitta själv också så kanske det blir lite roligare. Då kommer hon ju upp lite mer och kan se sej omkring. Men herregudars, det får ju ta den tid det tar. Hon sitter när hon är redo för det.
Snart kommer Tobe hem från jobbet och mamma kommer hit för att mysa lite med oss. Funderar på om jag ska åka in til stan sen när mamma varit här. Kan ju kanske gå där lite själv om Tobbe tar Gry. Fast jag vet inte... Måste åka o handla iaf.
Ville också skicka ut en kram till min lilla lessna vän. Vet att du inte mår så bra just nu, men jag finns här. Försökte ringa upp dej igår, men det gick inte. Ska ringa dej snart igen. Puss puss till dej...
Och självklart vill jag ge en kram till min andra lilla vän som säkert fortfarande är lessen, du vet vem du är... Hälsa din mamma med en kram från mej också.

Inga kommentarer: