tisdag 9 december 2008

Glömde!!





Jag hade ju lite mer bilder, sen får jag ju också förklara anledningen till gemet på skon. den hade gått sönder så Johan lagade den med tape innan vi åkte, men det höll inte så vi hittade ett par gem och fäste remmen med det, plus att Johan hade gjort ett nytt hål med en av sina medaljer. Nöden är uppfinningarnas moder, eller hur man säjer...
Längst upp ligger Tobbe o nanar, Johan tog kortet när vi kom hem vid kl 2 i lördags natt, mellan lör o sön alltså.
Ser ni förresten så smart min tjej kommer att bli! Läser tidningen och är knappt 5 månader! Hon sitter på sin kusin som ligger inne i Sussies mage.
Nu ska jag skriva önskelista.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va fina ni var!! Så längesen jag träffa Johan, nästan så man saknar han lite faktisk... Sötaste är förstås lilla Gry!