torsdag 28 maj 2009

Kastelobasker i mitt hjärta....

...eller nej just det i min mage. Vet inte ens om det var så dom hette men de kommer tydligen ifrån kyckling. Vi är fyra-fem som blivit smittade, vet inte om jag var värst, men som tur är den enda som lyckats med att bli inlagd på sjukhus. För kul är det minsann inte... Och ont som attans gör det! Antagligen har vi blivit smittade genom en smutsig kniv eller skärbräda. Shit the same!
Ska kolla på grannfejden nu en stund och hoppas på att denna natten inte innebär en andra nattning utav bebbe... Gry vaknade nämligen mitt i natten inatt och vägrade somna om, inte förrän jag gick ner och gungade i gungstolen somnade hon... Gungade nog en kvart extra bara för att hon verkligen skulle sova den 53 gången jag la ner henne. Hade själv lite svårt att somna om då jag låg och lyssnade efter henne hela tiden "Nu vaknar hon snart!" "Nu då!?" Inte för jag ville att hon skulle göra det!! Men det regnade så hårt inatt, det var därför hon vaknade, det piskade mot rutan...
Ne nu blir det kaffe och Grannfejden...
Howdy!

Inga kommentarer: