måndag 4 maj 2009

Hälsade på farmor Ingrid i det fina vårvädret






Till denna underbara trädgård längtar men varje vår. När blommorna slår ut och det gröna blir grönt blir det en underbart mysig innergård. Lummigt och murrigt. Precis så som jag vill ha det hemma hos mej. Denna gården var mitt hem från att jag var 12 till jag flyttade ihop med Tobias
Någon som vill komma och planera vår trädgård en stund? Ne det vill jag nog göra själv förresten. En femårsplan för vår trädgård. Ja jisses...
Ska man orka hålla på?
Vi får nog börja med staket och uppfarten i alla fall...

1 kommentar:

Lina sa...

vilka fina bilder på grysan! Mössan var ju supertuff.

Tycker det är svårt att få dom att stanna kvar på huvudet där bara.

N uska jag läsa vidare på eran helg. Föresten vad ska ni önska til lGry på hennes 1-års dag. Folk börjar fråga oss lite smått, men jag vet inget bra. Tips?