måndag 18 maj 2009

Is it only me som har träningvärk fortfarande??

Den efterlängtade 20km Hoffman promenaden... Jisses... två blånaglar, ca 35000 steg och en massa öl senare gick vi i mål i Varberg. Men innan dess hade Tobbe brutit när det var 1/3 kvar. Han har vari sjuk länge nu så helt plötsligt gav kroppen bara upp. Min mamma kom o hämtade honom och lämnade av honom hos hans föräldrar. Jag gick en bit framför honom och hade nycklarna. Min stackars karl...
För övrigt försök inte ringa mej just nu.. Min telefon ligger hos Malin och är lite trött. Med andra ord så har den slut på batterier.
Ne nu ska jag ut i trädgården och röja lite. Va tror ni om det? Egentligen är jag väldigt hungrig och funderar på att göra något med kycklingen som Tobbe marinerade igår, vi beslutade oss då för att äta pizza istället. Lite slappare.

Inga kommentarer: