torsdag 4 juni 2009

Ångest

Jag börjar jobba nu på måndag... Men jag har så mycket som jag vill göra med Gry. Känns som att jag bara slappat bort all min tid med henne och att jag aldrig kan ta igen det nu. Tobbe däremot ska ha 6 sköna veckor tillsammans med världens goaste tjej. Hoppas dom får det mysigt. Samtidigt tycker jag att det kommer bli jättekul och skönt att börja jobba. Sen jag blev mamma har jag inte fått så mycket tid för mej själv, inte för jag begärt det men jag tror jag behöver det. Tror alla behöver egen tid ibland.
I lördags hade vi trädgårdsröj här hemma. Glenn kom hit med sin monsterbil och bokstavligt talat KÖRDE ner granen på framsidan (den skulle ner). Jag filmade detta och var hur nöjd som helst över att det blev dokumenterat. Men idag så skulle idioten Lina filma sin lilla dotter när hon lekte lite. Vad är det jag filmar över då tror ni??? Granmassakern!! Förlåt Glenn... Du fick aldig se hur duktig din bil var... Men jag fick med när han drog ner det andra trädet som tur var... Men just nu har jag ångest för det med.
Imorn ska jag och Gry åka till Håstens simhall för att bada lite med Linda, Lea, Elin och Melker. De andra tjejerna och kidsen kunde inte tyvärr. Hoppas att Gry inte blir lika rädd för poolvattnet som hon är för badkarsvattnet för det är tydligen livsfarligt. Förra gången gick det bra så vi får hoppas på det bästa.
Sitter i fåtöljen och vill bara dra täcket över huvudet och sova jättelänge, men imorn är det presentjakt som gäller. Tobbe fyller år på söndag, bröllop på lördag och Madelene fyller imorn och ska ha tjejfest. Och så har Angelica fyllt och hon fick pga tidsbrist ett presentkort som vi själva skrivit. Tänkte jag skulle fixa ett riktigt istället.
Vad ska man köpa i bröllopspresent till en kompis?

1 kommentar:

Charlotte sa...

Jag gjorde ett stort collage med bilder från svensexa/möhippa som var väldigt uppskattat men det blir ju svårt att hinna med om bröllopet är i morrn...

Presentkort på Village?