måndag 21 november 2011

Willhelminagårdens julmarknad

Mamma, Gry, Leon och jag åkte på Julmarknad igår.
Myyysigt att julen ÄNTLIGEN tar fart!
Jag har verkligen längtat och nu ska jag bara lapa i mig av alla härliga förberedelser.
Trodde aldrig jag skulle säga det, men nu saknas bara snön...

Gry skulle i alla fall rida.
Men när det väl kom till kritan var det nog lite läskigt, så vi gick runt inomhus för att kolla lite.
Tror hon tyckte det blev lite jobbigt till slut när det enda hon såg var en massa ben eftersom det var väldigt mycket folk på ganska liten yta.
Då helt plötsligt hade hon samlat tillräckligt med mod för att hoppa upp i sadeln.
Oj oj oj vilken modig liten brutta jag har.
Andra gången hon träffar en häst på så nära håll och andra gången hon rider.
Jag behövde inte ens följa med och gå bredvid.



Gry valde häst fort, det fanns ju en med rosa täcke.
Antagligen en väldigt viktig färg för lilla tjejen!


1 kommentar:

MarieMalinMichaela sa...

Snuttisen, hon kanske borde få en häst, trots allt andra gången jag ser henne på en hästrygg och hon löser det galant ;)