tisdag 15 november 2011

Söndrig TV och saknad Katt

Japp inge kul alltså...
"Det är så bra med barn för man kan skylla på dem om man är sen eller om något går sönder." var det någon som sa en gång.
 Men denna gång kan jag inte, inte heller vill jag, skylla ifrån mej på mina små änglar...
Nej, detta var helt och hållet min förtjänst.
Skulle sätta mig i soffan, efter att jag lagt Leon i sin säng för att sova en stund, och läsa min hyffsat nya Family Living med Julspecial. Precis då attackerar en mygga mej.
(Det verkade som han gjorde det i alla fall...)
Skulle smälla till den lite lätt. Precis när jag var i svinget märkte jag att det blev lite hårdare än min hand hade räknat med och vipps så flög tidningen ur handen på mej och rakt på TVn!
Woops!!
Det blev en spricka i skärmen...
Kunde inte sluta skratta åt mej själv och att jag hade haft sönder TVn med en tidning.
Sitter och skrattar nu med för jag ser det framför mej nu.
Superklant!!

Men när jag ändå är här inne kan jag passa på att Efterlysa vår lilla Asta-Charlie
Hon försvann i Torsdags-Fredags och nu är jag så orolig för henne att jag inte kan tänka på mycket annat...
Hoppas hon kommer hem snart!
Om ni ser henne kan ni väl höra av er??

Försök inte ta henne för att hon är så söt!
Vi saknar henne och hennes hem är hos oss!


Inga kommentarer: