söndag 20 november 2011

Bloggutmaning

Jag har fått mig en bloggutmaning utav Jonna och Charlotte.
Trogen läsare på båda bloggarna får jag lov att säga...

1. När ingen ser eller hör mig…
…blundar jag en liten stund och hoppas att jag kan få sova en liten sväng...

2. Jag går aldrig hemifrån utan…
…plånboken och någon sorts sjal.
3. Min blogg heter som den gör för att jag…

…Då hette jag Lina Gustafsson, men tänkte att min blogg kanske inte behöver heta hela mitt namn, så jag kortade ner det lite. G brukar/brukade dessutom min bästa vän kalla mig.

4. Om jag vågade skulle jag…
…Oj... Jag skulle göra en massa saker. Om jag vågade skulle jag nog ta mer konflikter, är konflikträdd, men börjar skärpa till mig. Skulle nog också börja bygga saker också, tex snickra möbler eller svetsa ljusstakar. Det hade vart skitkul!
5. Om tio år kommer jag …

…Fortfarande vara lyckligt gift med min man, förhöra mina barn på deras läxor, börja renovera vårt kök, fortfarande vara lika kär i mitt arbete som jag är nu. Förhoppningsvis är också alla nära och kära fullt friska och lyckliga.

Jag skickar utmaningen vidare till Malin, Linda och Linah

Inga kommentarer: