onsdag 3 november 2010

Viasat kanske inte är så dumt ändå

Skrev ett argt inlägg om Viast imorse.
En stund senare såg att jag fått en komentar.
Såhär stod det:
Hallå!
Otroligt tråkigt att du har problem med ditt viasat abonnemang!
Om du vill så får du gärna skicka mig ett mail på linus@viasat.se så kan jag se till att en kollega tar kontakt med dig.
På så vis så slipper ni eventuell telfonkö.
Mvh Linus Eriksson
Viasat
Ganska oväntat men väldigt uppskattat.
Så nu tycker jag om Viasat lite mer igen...
Men det blev aldig så att jag tog någon kontakt, för strax efter jag skrivit inlägget så funkade låddan igen.
Konstigt det där...
Men tack så mycket Linus Eriksson för att du tänkte en sån snäll tanke!
Undrar förresten om de har sånadär bra glidarjobb på Viasat eftersom dom kan surfa runt på lite bloggar här och där...
Jaja tack ändå!!

1 kommentar:

Linus Eriksson sa...

Roligt att du uppskattade kommentaren!

Alltid skönt när saker och ting löser sig av sig självt! Skulle vidare problem uppstå så har du alltid min mailadress att vända dig till. Jag är inget orakel men kan absolut se till att du kommer i kontakt med rätt person om problem uppstår :)

Mvh Linus Eriksson
Viasat