onsdag 3 november 2010

Argh! Viasat..

...din nedrans lureriburk!
Varannan gång jag satt på TV: de senaste två dagarna så står det att kortet sitter fel... Jaha, men ingen har ju pillat på det sen senast jag kollade på TV och det sitter som det ska.
Testar då att trycka på den magiska knappen på baksidan. Det funkar ju alltid att starat om hela maskineriet...
Men nej! Inte idag verkar det som...
Ska ringa Viasat, men senast jag ringde dit att jag och väntade i 20 minuter.
För Tobias var det liakdant, även om de sa att väntetiden var 7 min.
Ljuger gör dom också!´
Inte så lockande med andra ord...
Saknar min Canal Digital box!
Den krånglade aldrig minsann

1 kommentar:

Linus Eriksson sa...

Hallå!

Otroligt tråkigt att du har problem med ditt viasat abonnemang!
Om du vill så får du gärna skicka mig ett mail på linus@viasat.se så kan jag se till att en kollega tar kontakt med dig.
På så vis så slipper ni eventuell telfonkö.

Mvh Linus Eriksson
Viasat