tisdag 16 november 2010

Gratis är gott!

Idag är jag ute efter klipp verkar det som...
Dagen började med att jag nu medverkar i en tävling om ett presentkort från Libero värt 2500 kronor. Okej jag vet förstås inte om jag fått det, men ändå!
Sen hämtade jag posten och öppnade fundersamt ett stooort brunt paket. Kunde inte förstå vart det kom ifrån. Innehållet var BB-väskan från Libero som Varbergs sjukhus inte delar ut pga att de inte vill dela ut reklam. Fick reda på det genom en kompis och mailade Libero, idag kom den.
Bara massa bra grejer såklart!
Tyvärr är Leon för stor för blöjorna som skickades med, men det var ingen större förlust då det vara var 5st.
Kollade vidare i resten av posthögen.
Rabattkuponger på Liberos blöjor. (okej det är mycker libero nu, men det kommer mer!)
Öppnade ett brev från ICA. Fattade inte riktigt vad det kunde vara...
Fick en glad överraskning när två presentkort ramlade ut på en sammanlagd summa av 125:- tillsammans med ett brev där de tackade mig för mitt mail om reklamationen av deras egna blöjor...
I nästa brav var det inte lika spännande läsning. Tandläkaren ville att jag skulle komma och hälsa på...
Jaja, jag har inget problem med att gå dit och öppna munnen.
Nu ska jag och Leon passa på att läsa Vi i Villa medans Gry fortfarande sover, disken diskas och tvätten tvättas färdigt.

Inga kommentarer: