tisdag 2 november 2010

Julklappsbestyr

Sitter och funderar på vad jag ska köpa till barnen.
Både mina och andras.
Som jag tidigare skrivit så fyller Leons och Grys alla tre kusiner år inom en månad efter julafton så det blir dubbla inköp innan Jul. Lika så bra så man har det gjort sen.
Frågan är vad de önskar sig...?
Och vad ska Gry och Leon önska sig?
Kläder är ju alltid bra, och i Leons fall så spelar det ju ingen roll eftersom han förmodligen inte kommer bry sig så värst mycket denna julen. Men Gry är ju lite mer kräsen som 2½-åring.
Någon som har några bra tips??
Sen har vi ju också problemet med julkort...
Vi har inte skickat ett julkort sen vi blev ihop. Dvs inte ett enda på 4 år
Varje jul skickar vänner och familj, men än har de inte kunnat omvandla mig till en julskickande Svensson.
Denna julen kan dock bli lite annorlunda...
Blev lite sugen på att ta ett kort på barnen och skicka till Charlotte som gör så fina grejer.
Men jag vet ju hur seg jag är så det blir nog vanliga hederliga tomtekort.
Kanske....

1 kommentar:

Charlotte sa...

Men Lina! Bor man i Tvååker med man, hus, 2 barn och katt, då ÄR man en svensson, och svenssons skickar jukort ;-)

Maila över nåt du har på barnen så sätter jag ihop nåt som ni kan fundera på!