onsdag 23 juni 2010

Städa

Har kommit fram till att att dammsuga inte är helt enkelt längre. 
Igår dammsög jag hela nedervåningen, men när jag kom fram till det sista rummet höll jag på att krevera. Som tur var så va pappa här. Han tog ansvaret över mattan och fåtöljen så jag bara kunde dra av golven lite lätt.
Sen var jag helt färdig...
Som tur är så har jag hela förmiddagen på mej idag att göra färdigt. (hjälp!!) 
För vem vill inte ha ett rent och fint hem på midsommar??
Har till och med tagit ner gardinerna i köket för en tvätt. Det händer inte ofta mina vänner. Men vad gör man inte för denna högtid??
Sonja ligger just nu i mitt knä och latar sej. Vissa har det bra.
Funderar på om jag skulle ta och koka mej lite kaffe och äta ett gäng mackor. Har nog lite lågt blodsocker för jag vill egentligen ha choklad och cola...
Mmmm... Choklad och Cola

Inga kommentarer: