onsdag 9 juni 2010

Sonja...

...är vår nya underbara kisekatt!!
Hon är 9 veckor och lika söt som busig.
Nu när jag sitter här i min gungstol med datorn i knät så ligger hon uppe på min mage och spanar på mina fingrar som knappar på tangenterna.
Jag väntar mej en attack snart...
Bebis i magen riktar sparkar mot Söte-Sonja och hon guppar lite upp och ner ibland.
Gry och Sonja, eller Donna som Gry säjer, kommer än så länge inte riktigt överrens.
Kan bero på att kisen tror att Grytan leker när hon egentligen bara försöker putta bort henne.
Kan lätt bli missförstånd när två barn leker och den ene har både vassa tänder och klor...
Ne nu börjar jag bli hungrig..
Den förut högt spinnande katten har lagt sej så tillrätta på magen att hon somnat...
Vi bara myser i detta huset!
 

1 kommentar:

Charlotte sa...

Ohhh vilka söta töser!