onsdag 16 juni 2010

Kaos i planeten!!

Varje vecka har vi en annons i tidningen (för er som har missat det). Varje vecka skickar jag alltså in en ny bild med tillhörande text till HN. Så skulle det också blivit denna veckan. Men vi stötte visst på lite problem på vägen denna gång. 
I söndags lånade jag och Tobias ut vår kamera. På den ligger alla bilder. Nu när jag sitter här hemma så kan jag inte göra ett dugg. 
Kopior finns på jobbdatorn, men det var meningen att jag skulle skicka dom innan kl 10. Och eftersom klockan är det nu snart och Jeanette är sen på jobbet och har problem med tekniska saker för den delen så blir det lite problematiskt. 
Min räddning blir att Linda kommer till jobbet strax. Ska ringa upp henne meddetsamma och instruera henne.
Så håll utkik. Imorgon hamnar mitt ansikte i tidningen!!
...förhoppningsvis...

Inga kommentarer: