torsdag 22 juli 2010

Ursäkta uppehållet

men det är ju semester och datorn är inte högsta prio då...
Plus att lilla Gry som snart ska bli storasyster har fått massor utav mamma-tid och det förtjänar hon så då blir bloggen lidande.
Lilla Sonja har blivit stor, eller större i alla fall. Det har bebis också. Är nu mera i v 34 och det känns som att jag är mer i v 44. Värmen är väldigt varm och jag tycker ändå att jag klarar av det hyfsat bra.
Svettas som en gris och känner att jag bävar lite för att börja jobba igen. 
Vet inte vad jag gav mej in på när jag sa att jag skulle jobba fram tills det bara var 2 veckor kvar. Men nu är det sagt och då får det bli gjort. Än så länge njuter jag av min semester...
Det skulle ju förresten bli dåligt väder idag... Men nej det blev det inte, istället blev det apvarmt och ännu en svettig dag!
Kommer snart tillbaka!!

1 kommentar:

Jonna sa...

Du ska alltså jobba nu !? Phu, hoppas det kommer funka bra - hade inte värmen varit som den är, så ... Hoppas du mår bra i övrigt (: förresten, känns ganska klent av mig att klaga på halsbränna, med tanke på att du har haft det sen början - med båda! Ha det kalas, vännen, puss o kram!