torsdag 21 oktober 2010

Skönt att vara tillbaka!

Underbart härligt att få sin dator tillbaka!
Har precis varit och lämnat Grytan på dagis (som heter förskolan men jag säjer dagis för jag vill).
Leon ligger oh sover och jag satte mig här med rosiga höstkinder och känner mej faktiskt ganska hungrig. Kan bero på att jag inte hann äta någon frukost innan vi gick, så man kanske skulle ta sig en liten macka och en balja kaffe så man vaknar till lite...
Åh det har hänt så mycket på 1½ månad, såklart!
Vet inte vart jag ska börja!!
Får nog ta mej den där mackan och kaffet och återkomma om det lite senare...
Bjuder på en härlig bild istället...
Okej jag bjussar på en till... Nu har jag ju så himla många!!
Moster Malin med sin vovve, Gry och några får ute vid Hästhagens härliga ängar och åkrar.
Hösten är allt bra vacker!

1 kommentar:

Gus sa...

Det hade varit roligt att se vad Gry sitter på... Det är ju jag som tagit bilden...