torsdag 28 oktober 2010

Önskelistor

Fyra stycken önskelistor ska det skrivas till jultomten från vår familj.
Det är mindre än 2 månader kvar nu.
Under de två senaste dagarna har jag insett att ett regnställ skulle nog inte vara fel att önska sej.
Fars dag är ju på intåg också, undra vad min far vill ha.
Undra vad min man vill ha från sina barn?!
KOm fram till att Gry och Leons tre kusiner fyller inom 1 månad efter julafton.
Bra tajmat allihopa!!!
Så det blir inhandling utav julklappar och födelsedagspresenter samtidigt.
Jag önska en önskelista från vardera barn!!
Fattar inte varför jag är så trött...
Kan ju inte påstå att jag tagit ut mej idag, om man inte räknar de 10 sit-upsen jag gjorde i soffan innan. Var tvungen till att testa lite, magmusklerna är ju inte som dom en gång varit nu efter två kids och uttöjd magge...
OBS! Jag klarar fler än 10!!!
Ne om jag skulle göra någon nytta kanske... Bära upp Gry till sin nybäddade säng till exempel. Sen hade det varit skitbra om Leon vaknat nu, han har sovit sen 18.30 ungefär, han skulle behöva lite mer käk inför resten av natten.
(Vill inte skryta men de senaste två nätterna har han sovit från ca 22.30-8.00 på morgonen utan att vakna. Han är duktig den där lille. Förmodligen kommer det att ändras med råge inom några veckor, men jag njuter medans det varar.)

1 kommentar:

Frida sa...

Förstår precis hur du har det med mjälken! Dock är det ändå bara 1 person som dricker så förbannat mycket! Det e ett jäkla kånkande! Så jag har ett tips! Vi önskar oss varsin ko i julklapp! ;)

Kram Frida