onsdag 27 oktober 2010

Hade inte skadat...

Ska hämta Gry om en stund. Ska gå ut i regnet om 25 minuter närmare bestämt.
Tror ni jag är lockad? Nej inte så mycket.
Jag hatar att det regnar! Jag hatar att inte ha någon bil!
Okej jag hatar inte, men jag tycker väldigt, VÄLDIGT, lite om att jag inte har någon bil.
Ska dra ut stackars Leon i detta väder.Okej! Han kanske inte lider så mycket eftersom han får ligga I vagnen. Det kanske är mer synd om mej som ska putta på den. (Tyck synd om mej) Brist på regnkläder gör väl inte heller saken bättre. Inte heller att vagnen väger typ 500kg när båda barnen sitter i och den inte går att svänga utan att lägga hela sin vikt på handtaget.
Nej det får ske en förändring. Det ska inhandlas både ny bil och ny barnvagn!
 SNARAST!!!!
Ska plocka undan lite grejer här hemma nu sen blir det hämtning utav barn och inhandling utav blöjor...
 Typiskt att Tobias har mitt kort i sin plånbok så jag får ta utav mina sparade barnvagnspengar. Grrrr!
Jaja...
Leon fick en "liten" present igår utav mina "kusiner" som jag måste visa, men först ska ni få se två sötisar


Myspys med Sonja...

1 kommentar:

Sabina sa...

Hejsan!
Längtar efter att träffa er! Jag och Johanna dyker upp en måndag, Inte nu på måndag men kanske nästa?
kram på er!!!