måndag 17 januari 2011

Egoboost!

Var för ett par timmar sedan och tränade.
Shit jag känner ju vilken träningsvärk jag kommer få!
Jag känner den redan nu om jag känner efter riktigt mycket.
Ulrika och Linda körde verkligen skiten ur mej och dom andra tanterna!
Okej alla är inte tanter, men ärligt talat...
VILKA KRUTTANTER DET FINNS I TVÅÅKER!!
Många är ju i 50-årsåldern men många är också över den gränsen.
En av mina bästa vänners mormor och jag tränar ihop liksom!

Det dumma med måndagar och träning är att när jag kommer hem, oduschad, så åker Tobias iväg och tränar. Det betyder att jag är ensam med båda barnen mitt i läggningstid.
Kan bli lite kämpigt.
Gry fick vara vaken lite längre idag... Tills Leon somnat.
Men alltså, jag klarade det!!!
Första gången jag klarat att lägga båda två samtidigt och ändå vara ensam!
(Gry är lite kämpig att få i säng eftersom jag måste ligga brevid tills hon somnat)

Egoboost nr 2 där!

Började dock dagen med att sätta på en tvätt, sen dammade jag överallt där dammet lägger sej sen dammsög jag och torkade golven.
När man är färdig med det är man ganska glad då också.
Fast när man moppat färdigt och sen välter ut hinken med vattnet i över hela golvet.
Då är man helt plötsligt inte lika nöjd längre... 
Moppa moppa moppa!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig du e! Får nog också försöka ta tag i städningen en dag, det e verkligen Ego-boost! Kram F

Sigrid sa...

Bra kämpat! Själv gjorde jag mitt första spinningpass i förrgår efter typ 8 månaders uppehåll. Fick dock ingen träningsvärk:/

Jenny sa...

Haha antar att du kanske syftar på mormor :) Igår på fyllan lovade jag att jag skulle springa stafett med några tjejer... Det dummaste beslutet jag har tagit på många år, och jag har inte tränat på ca 9 månader...
Puss